.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به ميزباني استان گيلان ؛
همايش مسئولان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي منطقه يك كشور
اين همايش كه با حضور مسئولان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي 12 استان كشور برگزار شد و راهكارها و مسائل مربوط به برگزاري مطلوب‌تر مناسبت‌هاي انقلابي مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.

همايش مسئولان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي منطقه يك كشور و مسئولان كميته‌هاي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي روزهای 25 و 26 مهرماه در شهرستان رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز از گيلان ، اين همايش كه با حضور مسئولان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي 12 استان كشور برگزار شد و راهكارها و مسائل مربوط به برگزاري مطلوب‌تر مناسبت‌هاي انقلابي مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.

راه‌اندازي كارگاه آموزشي، چگونگي مستندسازي، آرشيو، اطلاع‌رساني، كارگاه آموزشي، بررسي وضعيت آموزشي و پژوهشي شورا، كارگاه آموزشي نحوه هماهنگي در برگزاري مراسم و ديدار با نماينده ولي فقيه در گيلان از جمله برنامه‌هاي اين همايش بود.

رئيس ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این همایش به تاكيد مقام معظم رهبري درباره گسترش راهكارهاي لازم براي ايجاد فضاي پر نشاط در برنامه‌هاي مناسبتي كشور اشاره كرد و افزود: طبق رهنمودهاي مقام معظم رهبري بايد در تمام عرصه‌هاي فرهنگي و اجتماعي با همت و كار مضاعف برنامه‌هاي مناسبتي را اجرا كنيم.
زارع با تأكيد بر ايجاد توانمندي‌هاي لازم از طريق برگزاري همايش‌ها تصريح كرد: نقد و بررسي فعاليت‌هاي گذشته و تدوين و راهبرد مناسب از جمله اموري است كه بايد بر آن تاكيد كنيم.

وي درباره راهبردهاي برنامه‌ريزي خاطرنشان كرد: در ستاد دهه فجر راهبردهاي كلان طبق رهنمودهاي امام(ره) و مقام معظم رهبري تدوين شده است.

استاندار گيلان نیز در جمع مسئولان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي منطقه يك كشور تلاش براي حفظ ميراث‌هاي گرانبهاي اسلامي را مهم‌ترين رويكرد انقلابي در كشور اعلام كرد.

روح‌الله قهرماني چابك با بيان اينكه شهدا و ايثارگران با حماسه‌سازي خود بزرگ‌ترين دستاوردها را براي كشور به ارمغان آوردند، تصريح كرد: با راهبرد مناسب بايد به كاربردي شدن و فراگيري اين دستاورد در كشور بپردازيم.

وی انقلاب اسلامي در كشور را آغاز دوباره عزت، افتخار و خودسازي كشور خواند و تأكيد كرد: اقتدار و عزت كشور را مرهون نظام مقدس اسلامي هستيم كه حاصل مجاهدت‌ها، رياضت‌ها و از خودگذشتگي بهترين فرزندان اين آب و خاك بوده است.

استاندار گيلان با بيان اينكه قبل از انقلاب اسلامي ايران به عنوان كشوري ناشناخته براي كشورهاي غربي به شمار مي‌رفت، تصريح كرد: از زماني كه امام (ره) پا به عرصه مبارزه علني و جدي با دشمنان اسلام گذاشت، از سال 57 تا كنون همواره ايران در صدر اخبار جهان در تمام شبكه‌هاي تلويزيوني دنياي استكباري قرار دارد.

استاندار گیلان با اشاره به ويژگي‌ها و ابعاد شخصيتي امام (ره) به عنوان خودباورترين و خودساخته‌ترين رهبر جهان، خاطرنشان كرد: امام (ره) با ايجاد خودباوري در جوانان توانست با دست خالي كشور را به اوج اقتدار و خودباوري هدايت كند.

قهرمانی چابک به تاكيد رهبر معظم انقلاب در راستاي نهضت توليد علم اشاره كرد و اظهار داشت: ايران توانسته است در تمام عرصه‌هاي علمي حرف نخست را در دنيا بزند.

وی در پایان سخنانش از مدیریت با درایت و نوآورانه حجت الاسلام والمسلمین اشجری قدر دانی نمود
معاون امور استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در این همایش گفت: عزم جدی استان های منطقه، نمونه همت مضاعف و کار مضاعف دست اندرکاران برنامه های بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی در سراسر کشور است.

جعفر عسگری در جمع رؤسا و معاونین شورای هماهنگی بیش از دوازده استان منطقه یک گفت: ظرفیت سازی ، حساسیت و انتقال جاذبه ها به همراه نوآوری در استان ها می تواند شاخص مناسبی برای پویایی و تحرک هر چه بیشتر استانها شود.

وی با اشاره به نشست های منطقه ای گفت: مدیریت خوب استان گیلان در برگزاری این همایش توانست برگزارکنندگان را به اهداف پیش بینی شده برساند.
شایان ذکر است این همایش که به مدت دو روز در شهر رشت برگزار شده بود با سخنرانی استاندار گیلان، رئیس ستاد دهۀ فجر و معاون امور استان های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همراه بود. از دیگر برنامه های همایش دیدار با حضرت آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت بود.


http://www.shomalnews.com/photo/12875577823378349.jpg


http://www.shomalnews.com/photo/128755778264271906.jpg


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.701 seconds.